Donata 0 Comments

Projektas „Tvari mada“

Šiais mokslo metais dalis 6-tų klasių mokinių vykdė projektą „Tvari mada“. Mokiniai aiškinosi, kas yra tvarumas, kodėl tvarumo samprata aktuali mūsų gyvenime, kaip galima prisidėti prie aplinkos išsaugojimo. Ieškodami informacijos įvairiuose šaltiniuose, jie išsiaiškino, kad  kasmet pagaminamas sunkiai suvokiamas skaičius naujų drabužių – net 80 milijardų (tai yra 400 % daugiau nei prieš du dešimtmečius). Dauguma šių drabužių greitai patenka į sąvartynus, o galėtų būti perdirbami arba puikiausiai naudojami toliau. Didelė dalis tokių drabužių yra sudeginami, taip į orą išmetant didžiulį kiekį teršalų. Medvilnės gamybos pramonė sunaudoja labai daug gėlo vandens. Mokiniai suprato, kad jie ir patys gali prisidėti prie aplinkos išsaugojimo, prikeldami senus nebedėvimus  drabužius ir buitines atliekas naujam gyvenimui. Visa tai jie panaudojo darydami savo kūrybinius darbus. Kūrybiniai darbai labai įvairūs. Tai ir žaislas augintiniui,  ir rankinės iš senų džinsų, ir papuošalai plaukams, ir dekoratyvinės pagalvėlės bei padėkliukas su kišenėlėmis ant sofos. Mokiniai šio projekto metu  patobulino savo skaitmeninio raštingumo bei kūrybiškumo kompetencijas, išmoko daryti iškarpas, siūti.

Projekto „ Tvari mada“ rankinės gaminimo eiga.Žiūrėti>>>

Mokytoja J. Survilaitė

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

This will close in 0 seconds